Úvodní stránka » Vzorové jídelníčky

Vzorové jídelníčky - pro plán Basic

Nenechávejte plánování svého jídelníčku na poslední chvíli a vždy si dopředu dobře rozmyslete, co budete jíst. Ne nadarmo se říká, žepřipraveným štěstí přeje. Při hubnutí to platí dvojnásob.

Mějte vždy po ruce vhodné potraviny, nebo KetoDiet jídla. Jen tak se vyhnete nástrahám rychlého občerstvení v momentě, kdy nastane čas na další chod.

Jak by tedy mohl vypadat váš jídelníček v průběhu celého dne, v jednotlivých krocích dietního plánu? Podívejte se na ukázky možných variant, které jsme pro vás připravili. Pamatujte, že je to jen jedna z tisíce možností a proto ji berte jako inspiraci.

Jídelníček pro plán BASIC Jídelníček pro plán MEDIUM Jídelníček pro plán INTENSE

Jídelníček pro ženy

Jídelníček pro muže

Doporučenou zeleninu si můžete dát kdykoliv během dne až do množství 500 g / den. Navržený jídelníček pro jednotlivé kroky je pouze ilustrativní a není povinný. Chceme vám pouze ukázat, že si jednotlivá jídla můžete v průběhu dne libovolně poskládat. Pouze pro 1. krok dietního plánu BASIC nejsou vhodné KetoDiet proteinové tyčinky a snídaňové kaše.

Novinky

Spuštění nových WWW stránek

12.9.2016

Na stránce www.dietaneta.cz

archiv